Морква: технологія вирощування

Описание: Все про вирощування коренеплодів (морква, буряк, редис, редька, пастернак, петрушка)

Werdikt
Werdikt
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 21
З нами: 1 год 3 місяця

Сообщение #1 Werdikt » 02.03.2017, 11:08

Варто написати про технологію вирощування моркви. Я користуюся тільки гібридами, але не сортами. З тієї причини, що сорти схильні до цвітушності, всі старання і кошти можуть піти геть. Але при посіві моркви під зиму, беріть навпаки сорти, так як гібриди занадто ніжні для цього. Добрива вношу з осені, під плуг, на достатню глибину. Попередник в основному гірчиця біла, посіяна, як сидерат, для закладення зеленої маси. Але якщо добриво не внесли з якихось причин, то навесні, під фрезу, внесіть приблизну кількість на планований урожай. Добриво намагайтеся застосовувати без хлору. Морква висіваю найпершою з усіх ярих культур. Запускаю фрезу, яка обладнана ззаду гідрофікованим притискним валом-катком. Відбувається одразу кілька операцій: закладення розкиданих добрив, розпушування шару ґрунту, вертикально-обертовими ножами, формування гребенів і прикочування верхнього шару. Так як сівба відбувається механічно, сівалкою Шмоцер (Німеччина), в два рядки, з міжряддям 75 см, в грядки. Посів відбувається без перерви між нарізку гребенів. Тобто трактор з фрезою, за ними трактор з сівалкою, що б у ґрунті була волога і насіння моркви потрапило в вологу землю. Насіння повинні бути протравлене проти фомозу, пліснявіння насіння і т. д. Насіння повинні бути відкалібровані за розміром, що б сходи були рівномірні. Розмір насіння буває різний від 1.4 до 2,4 мм. Насіння моркви покрите ефірним маслом, тому сходить морква дуже довго, поки волога зруйнує зовнішній шар. Чим дрібніше насіння, тим швидше з'являться сходи, але я купую насіння розміром 1,8-2,0 мм Висіваю на глибину 2,5-3см, так як більш дрібне садіння може бути вимите зливами. Технологія посіву моркви може бути прискорена, якщо грядки нарізаються з осені, вони швидше прогріваються і в них можна раніше влізти на техніці.
Відразу після посіву, без всяких перерв готую обприскувачі з двома ґрунтовими гербіцидами - Рейсер(2л/га) + Комманд(0,2 л/га). Витрата робочої рідини не менше 300л/га. Дія цієї суміші більш ефективна, ніж Харнес, який часто застосовують у чистому вигляді і в суміші з Рейсером. Так як в сівозмінах з короткою ротацією в основному застосовують гербіциди з основою-трефлан, стомп, прометрин, похідні 2,4-Д збільшилася забур'яненість полів стійкими бур'янами (хрестовник звичайний, гірчак почечуйний, підмаренник чіпкий, череда трироздільна, галінсога). Тому багато гербіцидів різко знизили свою ефективність. Я пишу свою технологію застосування препаратів. Можливі варіанти. Я зупинюся на тих, які мені більше підійшли. Рейсер добре пригнічує хрестоцвіті, щирицю, підмаренник, жовтозілля. Комманд пригнічує марь білу, жовтозілля (краще Рейсера), галинсогу, гірше впливав на горець. По сходам працюю Сумішшю Гезагарда + Фюзилада форте (1,6+1л/га). Можна застосовувати Гезагард + Пантера. Всі обробки від бур'яну поєдную з обробкою від шкідників. Децис Профі, Актелік, Інта-Вир і інші. Це проти морквяної мухи, листоблішки. Протягом сезону проводжу 3-4 культивації, кожну наступну із зменшенням глибини обробітку. Прибирання починаю з середини вересня. Але якщо у вас небагато, то раджу з кінця вересня, найкращий налив моркви відбувається в кінці вересня-початку жовтня. Для нашої зони. Прибирання не проводьте в дощову погоду. Морква для зберігання повинна бути сухою. Відразу ж після викопування, для тривалого зберігання моркву потрібно охолодити. Для інформації: схема для закладки в холодильник така: Комбайн-короб-холодильник. Там вона зберігається при температурі 0,1-0,5 градуса. На грядці морква може витримувати заморозки здається до -5. Але якщо ви її викопали, то при -0,5 градусів вона гине. Прибирається за допомогою скоби або комбайном теребильного типу. В моєму випадку однорядний Де Вульф. А на зорі фермерства, я користувався переробленим плоскорізом, зробив з АКП.

Kapelka
Kapelka
Репутація: 2 (+2/−0)
Повідомлення: 43
З нами: 1 год 3 місяця

Сообщение #2 Kapelka » 02.03.2017, 11:45

Моркву то вже можна сіяти? Земля відтанула, снігу немає, влізти на город помаленьку можна, чи чекати більш високих температур?

Utilitar
Utilitar
Репутація: 1 (+1/−0)
Повідомлення: 24
З нами: 1 год

Сообщение #3 Utilitar » 10.03.2017, 14:09

Я вже посіяв, але в мене ділянка на горбочку і якщо сіяти пізніше то земля висохне і сходи будуть розріженими, в кого низина то ще й мабуть не влізе на город. Я б рекомендував як тільки є можливість сіяти всі холодостійкі культури – моркву, кріп, цибулю-чорнушку.

Ruslan
Ruslan
Репутація: 2 (+2/−0)
Повідомлення: 39
З нами: 11 місяців 15 днів

Сообщение #4 Ruslan » 12.03.2017, 13:40

Бачив в Епіцентрі продається морква, насіння якої наклеєне на бум агу, тобто розкатав на городі і будь-ласка отримуй вирівняні сходи. Хтось купував таке насіння, які враження?

Ostap
Ostap
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 27
З нами: 1 год 5 місяців

Сообщение #5 Ostap » 18.03.2017, 21:21

Як правильно замочувати насіння моркви перед посадкою для більш швидкого сходження. Точніше на скільки днів можна замочити і потім без шкоди для насіння його підсушити, щоб була можливість висіяти у відкритий грунт?

Добавлено спустя 5 минут 24 секунды:
До речі подивився своє насіння – назва сорту "Ройал Форте", виробник «Seminis» і там на упаковці написано «Насіння вже повністю підготовлене виробником до висіву і не потребує додаткового обробітку: замочування, пророщування та ін.»
Що це значить що воно і так швидко зійде і його не можна замочувати? Чи все ж варто замочити для прискорення появи сходів?

eddbit
Аватара
eddbit
Репутація: 11 (+11/−0)
Повідомлення: 214
З нами: 1 год 9 місяців

Сообщение #6 eddbit » 18.03.2017, 21:35

Ostap писал(а):До речі подивився своє насіння – назва сорту "Ройал Форте", виробник «Seminis» і там на упаковці написано «Насіння вже повністю підготовлене виробником до висіву і не потребує додаткового обробітку: замочування, пророщування та ін.»
Що це значить що воно і так швидко зійде і його не можна замочувати? Чи все ж варто замочити для прискорення появи сходів?
Насіння оброблене фунгіцидом. Замочувати їх не рекомендують (для збереження захисту), але негативного впливу при замочуванні не спостерігається. Так що вибір за вами.
Живу как умею и другим не мешаю

Ostap
Ostap
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 27
З нами: 1 год 5 місяців

Сообщение #7 Ostap » 18.03.2017, 22:13

Ну звичайне насіння ні від чого не захищене і добре зазвичай в мене росте. І повторюсь мета замочування насіння швидше отримати сходи. І ще запитаю щодо термінів - не рано я надумав сіяти моркву?

sveta
sveta
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 25
З нами: 1 год 4 місяця

Сообщение #8 sveta » 18.03.2017, 22:34

А есть ли смысл сеять так рано, как я понимаю температура грунта еще совсем низкая. И посеяв морковь при температуре среднесуточной не выше 5 градусов, всходов можно ждать очень долго. Может лучше подождать когда земля лучше прогреется. Хотя я понимаю потом влаги в земле будет намного меньше и найти компромисс в сроках посева семян моркови довольно сложно, особенно для таких неопытных огородников как я.

Nesmeyana
Nesmeyana
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 33
З нами: 1 год 3 місяця

Сообщение #9 Nesmeyana » 19.03.2017, 08:35

Щоб отримати гарний врожай моркви я можу розповісти як це роблю я - вибираєте під моркву сонячну грядочку після цибулі. У квітні, по морозцю, в день коли все більш менш відтане, цю грядочку, шматочок метр на метр (більше та на двох не треба, повірте) ретельно обробляєте граблями, розпушуйте, рихліть, потім вигрібаєте з пічки все що є (якщо не палите сміттям, а може у Вас і запас хорошого попелу є) - багато не буде, єдино - якщо у вас лужний грунт (але вже це така рідкість, що я дуже здивуюся, якщо це так). Коротше, вносите попелу, не шкодуючи. Можна і компост, але! якщо він однорічний, врахуйте, потім свою моркву будете в бур'янах шукати довго і наполегливо (тоді вже краще трохи торфу, щоб зверху легше було). Все це дуже ретельно "збийте" граблями, як самій сподобається - пух вийшов, значить готово! Шматочок цей зробите за годину-півтори, максимум, оскільки маленький, зате воно того варто. Потім – борозенки (я так просто граблі кладу впоперек грядки, щоб у м'якій землі легенькі борозенки вийшли), туди насіння моркви. Причому, не ті, які рік на дачі провалялися - ті перемерзли і вже не підходять, вони вже не плід, я в бадилля підуть. А хороші з професійного магазину. Я останні роки купую в супермаркетах - у них завжди насіння хороші, свіженькі, навіть не знаю чому - напевно, при покупці великих партій вимоги підвищуються, а якщо мережа магазинів величезна, то насіння закуповують в таких кількостях, бо тільки хороші траплялися, швидше за все якась експертиза є на такі кількості. "Посолити" насіння в борозенки, акуратненько, долонькою трохи прикрили, ледь-ледь, можна трохи торфом припорошити. І все! Тепер треба такий же шматочок лутрасила, з боків його намотати на дерев'яну (можна і металеву) жердину-брусок-прут-трубу... - щоб не віднесло вітром. У підсумку - в кінці травня перевірити, якщо травень сухий - вже поливати, на початку червня прополоти, прорідити, щоб не частіше ніж через 1см, в середині - ще раз, від зілля, у середині-кінці - прорідити на їжу (з'їдати найбільші хвостики), на початку липня - об'їдатися.

Lariska
Аватара
Lariska
Репутація: 6 (+6/−0)
Повідомлення: 224
З нами: 1 год 8 місяців

Сообщение #10 Lariska » 28.03.2017, 10:19

Час сіяти моркву, і ті хто це ще досі це не зробив то варто поспішати, адже грунт втрачає таку цінну і необхідну для проростання насіння моркви вологу. Тож давайте пригадаємо основи вирощування моркви, що гарантують гарні врожаї цього надзвичайно корисного коренеплоду.

Морква – популярна і улюблена овочева культура на кожній дачній ділянці. Багата мікроелементами, каротином, вітамінами, речовинами, які підвищують імунітет і сприяють лікуванню багатьох недуг. Морква – одна з головних культур в дитячому раціоні. І дуже сумно, коли праця, затрачена на її вирощування, закінчуються кривими потворними закарлюками сумнівного смаку, бо у випадку з морквою зовнішнє відповідає внутрішньому змісту. Як же виростити моркву рівною, великою, смачною, з високим вмістом корисних речовин?

Морква – морозостійка культура, яку можна висівати під зиму і в кілька строків з ранньої весни. У південних районах її висівають в теплі зимові (лютневі вікна і отримують ранній урожай смачного овочу. Морква не боїться заморозків.

Щоб виростити гідний урожай, потрібно звернути увагу:

на біологічні особливості моркви,
на дотримання вимог технології вирощування,
на структуру і родючість грунту, її підготовку до посіву,
кислотність грунтового грунту,
особливості забезпечення вологою.

Основні причини отримання дрібних плодів моркви

Морква не виносить низинних заболочених ділянок, близько розташованих плодових і лісових деревних культур. Вона не буде рівною і витонченою і тим більш крупною при вирощуванні в тіні, під пологом саду.
Культурі необхідний поживний грунт, повітро - і водопроникний. Наявність у ґрунті дрібного щебеню, камінців, кореневищ і інших включень викликає викривлення і подрібнення коренеплоду моркви.
Коренеплоду необхідне яскраве освітлення. Грядки з морквою розташовують так, щоб кожне рослина отримала достатнє освітлення. Високорослі культури (томати, баклажани) не повинні затінювати бадилля моркви. Морква краще розташовувати на південь від високорослих сусідів.
Морква не буде плодоносити на закислених ґрунтах. Тому за рік до посіву культури на виділену грядку грунт розкислюють внесенням перегною, крейди, вапна, доломітового борошна. Грунт під морквою повинна бути нейтральним з нульовою кислотністю в межах рН=6-7.
Потворні, гіллясті коренеплоди моркви і дрібні коренеплоди виходять при неякісній підготовці грунту, при використання добрив, що містять хлор, при надлишку азотних добрив, загущених посівах.
Цінність моркви визначається кількістю корисних речовин, які формуються в коренеплоді в результаті метаболічних процесів при своєчасному отриманні вологи і поживних речовин. Тому недолік вологи і живлення на початку і їх надлишок в кінці вегетаційного періоду моркви змінить не тільки зовнішні форми та ознаки, але й значно знизить смакові якості.

Вибір ділянки під посів моркви і попередники

Ділянка повинна бути вирівняною, без схилу, рівномірно освітленою. Добрими попередниками і сусідами є кабачки та інші гарбузові, бобові, цибуля на ріпку, часник, картопля, томати, баклажани. Селера, петрушка, кріп, інші зонтичні – небажані сусіди і попередники. В обороті культур моркву на колишнє місце повертається на 4-й – 5-й рік.

Підготовка грунту під посів моркви

Грунт під посів моркви готують з осені. Після збирання попередньої культури з ділянки виносять бадилля, провокують поливом отримання осінньої хвилі сходів бур'янів. Якщо ділянка неблагополучна, очищають її від каменів, кореневищ, перекопують на штик лопати. Розкидають суміш або комплексні добрива, які не містять хлористих форм. Добрива загортають у ґрунт з одночасним подрібненням грубих грудок землі і вирівнюванням поверхні ділянки граблями.

Важливо! Не можна одночасно вносити розкислювачі (доломітове борошно або вапно) і добрива. Ці два прийоми підготовки розносять у часі. Можна з осені внести розкислювачі (якщо потрібно), а навесні – добрива, за 2-3 тижні до посіву.
Навесні грядку під моркву ще раз глибоко копають, особливо, якщо грунти важкі глинисті і суглинні за складом. Щоб їх розрихлити можна в верхній шар грунту внести перліт або вермикуліт, пісок.

Внесення добрив під моркву

Із мінеральних добрив під час основної підготовки ґрунту вносять азотно-фосфорні туки з розрахунку відповідно 50-60 і 40-50 г/кв. м. на середніх за родючістю ґрунтах. Можна внести нитрофос, амофос в дозі 60-80 г/кв. м. або поливання овочеву суміш у такій же дозі. Добрива можна вносити під перекопування або при остаточній підготовці ділянки (під граблі). На родючих ґрунтах під моркву вносять 1/2-1/3 частини від вище названих доз добрив, іноді обходяться лише внесенням золи – склянка на кв. м. і наступними підгодівлями у вегетаційний період. На малородючих ґрунтах основну дозу добрив не збільшують, але використовують посилені підгодівлі в першу половину вегетації моркви.

Терміни посіву моркви

Морква морозостійка культура. Сходи витримують зниження температури до -2°С. Розвинені рослини не гинуть при короткочасному морозі до -4°С. Використовуючи ці властивості, деякі городники культуру висівають, як тільки грунт прогріється до +3...+4°С. Але для таких ранніх посівів, як і для підзимових, потрібно вибирати ранньостиглі сорти моркви. Та й сходи отримують на 20-й – 30-й день.

Кращим для посіву моркви все ж вважається прогрів 10-15 см шару ґрунту до +8...+10°С. Сходи при цьому з'являються на 12-й – 15-й день. Якщо початковий період розвитку моркви буде проходити при низьких температурах, рослини зацвітуть в перший рік, а коренеплід буде грубим і позбавленим смаку. Оптимум температур коливається в межах +17...+24°С. При підвищенні понад +25°С метаболічні процеси в коренеплоді сповільнюються, коренеплід моркви стає волокнистим. Необхідно знижувати температуру грунту поливом і мульчуванням, а повітря – дрібним розбризкування.

Як підвищити смакові якості коренеплоду?

При правильно підживленій ділянці смакові якості коренеплодів моркви залежать від забезпеченості у вегетаційний період основними поживними речовинами (та їх належним співвідношенням), мікроелементами, вологою, від густоти стояння та сортів.

Підживлення моркви

Морква не виносить перегодовування і реагує на нього зниженням якості коренеплодів, особливо при надлишку азотних добрив. М'якоть коренеплоду стає несмачною. Але морква потребує доброго забезпечення калієм, який сприяє накопиченню в коренеплодах цукрів, збільшує тривалість зберігання і загальну врожайність. З калійних добрив краще використовувати калімаг. Він не містить хлору.

Протягом теплого періоду морква підгодовують 2-3, іноді на збіднених ґрунтах – 4 рази.

Перша підгодівля моркви

Через 3 тижні після сходів моркви – розчином калімага і сечовини (по 15 г/10 л води). У розчин можна додати 20 г суперфосфату. При достатній заправці грунту добривами в осінньо-весняну підготовку першу підгодівлю можна провести пізніше, у фазу 5-6 листків.

Друга підгодівля моркви

Через 2-3 тижні другу підгодівлю виконують внесенням кеміра-універсал (50-60 г/кв. м), нітрофоски.

Третя підгодівля моркви

Таку підгодівлю проводять через 2-3 тижні (в фазу розростання коренеплоду) золою (по вологому грунті) з розрахунку 20 г/кв. м або сумішшю мікроелементів. Фаза розростання коренеплоду припадає на кінець червня – липень місяць. Щоб плоди були солодкими з ніжною м'якоттю між 2 і 3 підгодівлею ефективне позакореневе підживлення розчином борної кислоти (2 г/10 л води). Дуже важливий у складі елементів калій, який сприяє доставці елементів живлення в коренеплоди. Тому 3 підгодівлю можна провести фосфорно-калійними добривами з розрахунку відповідно по 30 і 40 г/кв. м.

Четверте підживлення моркви

На збіднених ґрунтах, якщо необхідно, проводять і 4-ю підгодівлю, яка припадає на фазу дозрівання коренеплоду. Вона найчастіше проводиться з метою укрупнення плодів. Зазвичай її проводять на початку – середині вересня (в залежності від строку достигання сорту). Цю підгодівлю можна провести тими ж добривами і дозами, що і в третє підживлення, або в іншому поєднанні, але виключаючи азотні добрива.

Полив моркви

Дрібні, гіркі, дерев'янисті плоди моркви виходять при нестачі вологи, особливо в період від посіву до сходів, і в фазу інтенсивного росту коренеплодів. До сходів верхній шар грунту роблять постійно вологим. Поливи в цей період краще проводити у вечірні години, міжряддя мульчувати дрібною мульчею не вище 2-х – 3-х см. При коливанні режиму вологості і надмірно рясних поливах морква може сформувати крупний коренеплід, але він буде несмачним.

Після сходів культуру поливають щотижня до розростання коренеплодів, а потім переходять на полив 2-3 рази в місяць, але збільшують норму поливу. Після кожного поливу мульчування моркви обов'язково. Воно перешкоджає утворенню кірки і знижує температуру верхнього шару грунту. За 2 тижні до збирання врожаю поливи припиняють.

Правила проріджування моркви

Вирівняні коренеплоди моркви виростають при правильному 2-х – 3-х кратному проріджуванні. Перше проріджування проводять після появи 3-го листка. Перед проріджуванням розпушують міжряддя і проводять полив. Паростки видаляють вищипуванням або пінцетом, але не висмикують, щоб не пошкодити кореневу систему рослин що залишаються. Відходи прибирають подалі від грядки, щоб не привернути морквяну муху. Для її відлякування після проріджування в міжряддях можна розкидати цибульні стрілки або прикрити рослини. Через 2,5-3 тижня проріджують посіви повторно, збільшуючи відстань між рослинами з 2 до 6 см. 3-е проріджування – це вже фактично вибірка першого врожаю. Морква вимоглива до повітряного режиму грунту. Раз в 7-10 днів міжряддя моркви розпушують, трохи розпушуючи мульчу.

Kiril Petrov
Kiril Petrov
Репутація: 1 (+1/−0)
Повідомлення: 24
З нами: 10 місяців 26 днів

Сообщение #11 Kiril Petrov » 28.03.2017, 17:47

Ніде не читав чи можна моркву мульчувати. В мене є перегній, то можна ним мульчувати і чи піде це на користь моркві. А ще може є які рослини, які варто посадити рядом з морквою щоб відлякувати її природних шкідників?

errror
errror
Репутація: 5 (+5/−0)
Повідомлення: 271
З нами: 1 год 9 місяців

Сообщение #12 errror » 20.04.2017, 13:46

Для розпушування грунту і знищення бур'янів в залежності від погодних умов необхідно провести 2-3 рази мотиження і прополку бур'янів у рядках. Після змикання рядків моркви мотиження рослин припиняють. Для отримання нормальних коренеплодів необхідно у фазі 3-4 листків провести проріджування рослин з таким розрахунком, щоб відстань між ними становила не менше 3 см, а на 1 м2 було залишено не більше 100 рослин. Необхідно пам'ятати, що пізніше проріджування моркви небажано, оскільки кожне висмикування порушує ріст і розвиток рослин що залишилися внаслідок їх розхитування. Тому після проріджування рослин гребені треба обов'язково рясно полити водою.
В цілому, в зростанні і розвитку моркви можна виділити кілька періодів, під час яких необхідно проведення певного комплексу заходів по догляду. Так, у перший період (від посіву до появи сходів) необхідно підтримувати високу вологість ґрунту. При появі кірки до появи сходів необхідно рихлити міжряддя легкими граблями.
Після появи сходів велику увагу приділяють підкормкам. В цей період молоді рослини моркви особливо потребують азоту та фосфору. При першій підгодівлі (у фазі 3-4 листків) проводять позакореневу обробку рослин нітроамофоскою або азофоскою (30-40 г/10 л води). Другу підгодівлю (після проріджування рослин) проводять одним з цих добрив (30-40 г/10 л води) з додаванням сірчанокислого магнію і борної кислоти (відповідно 3 і 2 г/10 л води). Для цього використовують ранцевий обприскувач або звичайну лійку з ситечком. Використовувати в цей період аміачну селітру недоцільно, оскільки ця форма азотного добрива знижує стійкість рослин до шкідників, а в подальшому також погіршує товарні якості коренеплодів.
Другий період (після фази 5-6 листків) характеризується інтенсивним наростанням вегетативної маси і початком формування коренеплоду. До цього часу слід закінчити проріджування і прополку. При проріджуванні в першу чергу видаляють рослини, пошкоджені морквяною листоблошкою (з кучерявим листям) і морквяною мухою (з сизуватими нижніми листами). Не можна допускати в цей період пересихання грунту і при затемненні листя проводять полив рослин.
Третій період характеризується уповільненням зростання вегетативної маси. У цей період відбувається інтенсивний відтік продуктів фотосинтезу в коренеплоди. Для прискорення цього процесу проводять позакореневе обробки рослин таким же способом, як було вже зазначено вище, одним із калійних добрив: калійною сіллю, сірчанокислим калієм та ін. з розрахунку 30-40 г/10 л води.
До прибирання моркви приступають до початку стійких заморозків. Ознакою біологічної стиглості є пожовтіння і відмирання фізіологічно старих листків. У деяких сортів кінчики листя в цей період набувають буруватий відтінок.

Teofiopol
Teofiopol
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 25
З нами: 1 год

Сообщение #13 Teofiopol » 24.04.2017, 09:36

В мене вже зійшла морква, і така вона маленька, але зійшла доволі густо і рядки добре видно. Вже й трохи прополов. Але стоїть суха погода і хотів полити рядки моркви. Але спробувавши відмовився – вся морква полягла де поливав, тож злякався що лише нашкоджу. Хто як моркву поливає, щоб не вилягала вона після поливів? Поливаю лійкою з розприскувачем на кінці, звичайні лійка, але морквинки ще дуже малі, тому й падають, навіть від крапель.

Natali
Natali
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 26
З нами: 11 місяців 5 днів

Сообщение #14 Natali » 30.04.2017, 19:25

Я б порадила при вирощуванні моркви звернути увагу на наступне. У моркви як у жодної культури є чіткий зав'язок між типом грунту на ділянці і вирощуваним на ній сортотипом. Для отримання хорошого врожаю моркви багато чого треба зробити, але в першу чергу вибрати "свій" сортотип. До речі, хоча основних сортотипів 10, найпоширеніші - Нантська, Шантане, Флакке. На важких ґрунтах вирощують Шантане. На легких - Флакке, Берлікумер, Імператор. На середніх - Нантська.

Tukiner
Аватара
Tukiner
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 25
З нами: 1 год

Сообщение #15 Tukiner » 07.05.2017, 20:10

Народ підкажіть хто як прориває моркву. Цього року сіяв, як мені здавалося, дуже рідко, а зараз коли зійшла стоїть лісом. Сьогодні вирішив прорідити. Годину колупався, прорідив лише рядок з 20. Такими темпами, десь до Нового року якраз закінчу, ну не можу я її проріджувати, невже всі так мучаться. Чи може людство щось придумало, а я ще просто не знаю.

Svetlica
Svetlica
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 21
З нами: 1 год 2 місяця

Сообщение #16 Svetlica » 07.05.2017, 20:16

Тут нічого вам не підкажуть стосовно як полегшити проріджування. В теорії є один спосіб, але він не для вас – сіяти треба було рідше, а для цього насіння перемішують з піском, тоді легше посіяти біль менш не густо. Але все одно доведеться проривати, не можете самі, найміть когось.

Irisha
Irisha
Репутація: 0 (+0/−0)
Повідомлення: 26
З нами: 1 год

Сообщение #17 Irisha » 07.05.2017, 20:28

Я завжди перед посівом замочую насіння і сію рідко без всякого піску, точніше перед самим посівом насіння трохи підсушую, але повторюсь, сію дуже рідко, але вона сходить швидко і рівномірно, адже якщо посіяти не замоченим, то дуже часто сходи розріджені, бо зазвичай не вистачає вологи, тому й сіють густо.


Вернуться в «Коренеплоди: вирощування»

Хто зараз на форумі (по активности за 5 минут)

Зараз цей розділ переглядають: 1 гость